- 15/02/2017
Odbywające się w Monachium targi BAU to wydarzenie o światowym zasięgu, miejsce prezentacji najnowszych rozwiązań technologicznych, wyznaczające trendy w budownictwie i architekturze. W tym roku odbywały się pod hasłem „Przyszłość budownictwa”. Produkty marki POLFLAM® doskonale wpisały się w ten profil.
– Tydzień targów BAU to data, którą europejscy producenci wpisują do kalendarza z dużym wyprzedzeniem. Zwłaszcza ci, którzy mają poważne plany eksportowe. Taki też był cel naszego uczestnictwa: dotarcie do jak największego grona klientów zagranicznych – mówi Dawid Kapsa, dyrektor generalny spółki POLFLAM. – I to zdecydowanie się udało. Liczba zapytań, które wypełniły firmowe skrzynki mailowe po targach, była naprawdę imponująca, a liczba planowanych testów naszego szkła w systemach nowych klientów przeszła nasze oczekiwania.
Na tegorocznych targach zarejestrowało się ponad 250 tys. zwiedzających, w znacznym stopniu spoza rynku europejskiego. – Międzynarodową rangę targów BAU widać było wyraźnie na naszym stoisku – dodaje Dawid Kapsa. – Gościliśmy specjalistów z całego świata. Byli wśród nich producenci stolarki, architekci, projektanci.
Aranżacja targowej ekspozycji sprawiła, że produkt mógł przemówić sam za siebie. Szkło ogniochronne o dużych gabarytach, szkło ogniochronne gięte oraz szklana przegroda ogniochronna w systemie bezramowym zostały wyeksponowane jako ściany zewnętrzne stoiska. Doskonałą przejrzystość i niewielką grubość szkła POLFLAM® widać było już na pierwszy rzut oka.
Szkło gięte pokazane na targach w skali 1:1 to rzadkość, budziło więc ogromne zainteresowanie. Wiele zapytań dotyczyło przeszkleń wewnętrznych montowanych w systemie bezramowym. Szkło POLFLAM® we wszystkich klasach odporności ogniowej: od EI 30 aż do EI 180 można było obejrzeć w postaci próbek w zestawie demonstracyjnym.
Na pytania o możliwości zastosowania szkła POLFLAM®: w przeszkleniach wewnętrznych, fasadowych, oknach, stropach, schodach i świetlikach, jego dokładne parametry, autorską technologię produkcji i certyfikaty odpowiadali pracownicy firmy.
Komplet materiałów zawierających informacje techniczne zwiedzający mogli przesłać także na swój adres e-mail w postaci elektronicznej, dzięki przygotowanej na targi aplikacji mobilnej.