W kwietniowym numerze „Forbesa” ukazał się bardzo ciekawy artykuł poświęcony spółce POLFLAM. A w nim nie tylko rozmowa z prezesem Wojciechem Wilczakiem o strategicznych planach firmy, lecz także opinie ekspertów. Opinie bardzo pozytywne…
Oto dwie z nich:
„To bardzo interesujący przykład polskiej spółki, której przewaga konkurencyjna nie wynika z niższych kosztów pracy w Polsce, co jest częstym czynnikiem sukcesu dla firm produkcyjnych, ale jej źródłem są innowacyjność i unikatowa technologia”.
(Przemysław Szczepański, partner w funduszu Syntaxis Capital)
„Spółka ma kilka mocnych stron, które pozwalają wierzyć w jej potencjał do rozwoju silnej pozycji rynkowej także za granicą: wykorzystanie własnych technologii w celu zróżnicowania produktów i utrzymania wydajności, krótki czas wprowadzania produktu na rynek czy skupienie na wysokiej jakości oferowanych usług”.
(Mark Jung, partner w dziale doradztwa finansowego Deloitte)